NOVÝ LVL 55, OBLASTI A ZMĚNY
Kupředu
Hlavním účelem tohoto rozšíření je poskytnout našim nejoddanějším hráčům nové výzvy a umožnit jim další pokrok s jejich postavami. Kromě hlavní příběhové linie zahrnuje rozšíření Písky zášti také škálovatelný systém, díky kterému budeme moci v budoucnu vydávat nové obsahy a funkce častěji než doposud.
Obsah rozšíření Písky zášti
• 4 nové mapy
• Nový dungeon s 10 mapami a náhodně generovanými střety
• Nová epická příběhová linie
• 1 nový boss
• 2 nová monstra
• Více než 160 nových předmětů (zbraně, brnění, drahokamy a klenoty)
• Nový stupeň drahokamu
• Nový systém run
• Více než 60 nových úkolů
• Navýšení hranice maximálního levelu z 50 na 55
• Vrhni se do objevování starodávných chrámů v odlehlých pouštích – o dobrodružství nebude nouze!
Změny v systému obtížnosti
Jedinečné předměty budou vypadávat častěji a všechny předměty budou mít základní statistiky. Kromě toho jsme upravili křivku obtížnosti, aby úvod hry nabízel více výzev a pokrok z levelu 21 na level 55 byl plynulejší. Dále jsme si pohráli s vyvážením bossů a monster, aby lépe odpovídalo nové křivce pokroku obsahového rozšíření.
Změny v systému předmětů
Kromě zvýšení šance na vypadnutí jedinečných předmětů jsme se postarali o to, aby byly vaše pokroky v oblasti vybavení uspokojivější a jednodušší. Cesta k dalšímu stupni jedinečných předmětů bývala spojena s velkými nároky na inventář, protože farmaření jedinečných předmětů nebylo spolehlivé. Proto jsme v mezisvětech provedli takové změny, aby existovalo logické spojení mezi stupni jedinečných předmětů a stupni obtížnosti, na nichž hrajete. To vám umožní projít mezisvěty rychleji a s méně obtížemi, pokud jde o správu inventáře. Díky tomuto systému budeme moci v budoucnu vytvářet více akcí se zajímavějšími odměnami.
Dále jsme implementovali spolehlivou metodu přenosu očarování z legendárních předmětů na jedinečné. To znamená, že se si budete moci ze svého nejcennějšího vybavení vyrobit exkluzivní předměty šité na míru svým potřebám!
Škálovatelná obtížnost
Akce a mezisvěty budou mít nyní více režimů obtížnosti a hodnota kořisti se bude s každým stupněm obtížnosti zvyšovat. Stručně řečeno, čím vyšší stupeň obtížnosti, tím lepší kořist!
Runy a klenoty
Zdvojnásobili jsme počet slotů na vašich předmětech, abychom udělali místo pro speciální klenoty a runy – nový to přídavek pro stávající systém drahokamů. Jelikož starý systém drahokamů nebyl vyvážen pro účely nového systému pokroku, všechny nové drahokamy budou mít nyní pevné číselné hodnoty, zatímco runy budou mít hodnoty procentuální. Všechny doposud nasbírané drahokamy vám zůstanou. dokonce i ty, které jste si koupili v obchodě a které již ve hře nevypadávají jako kořist. Časem budou tyto drahokamy méně efektivní než runy, které přijdou s nadcházejícím obsahovým rozšířením a dalšími přídavky v budoucnu.
Základ pro systém PvP
Ačkoli rozšíření Písky zášti nebude nabízet žádné nové PvP funkce, implementovali jsme několik změn v oblasti vybavení jako odpověď na jisté problémy s vyvážeností. Tyto změny sice nevyřeší všechny problémy s vyvážeností, ale budou jedním ze základních kamenů pro budoucí vylepšení systému PvP. Jako další krok bychom rádi vtiskli systému PvP logický směr, který by nekolidoval s našimi záměry pro systém PvE.
Všimli jsme si, že sociální prvky jako skupinové hraní jsou častými předměty žádostí komunity, proto je naší další prioritou zajistit, aby byli hráči za hraní ve skupině odměňováni, spíše než penalizováni. Po vydání Písků zášti bychom chtěli začít pracovat na funkci, která vám umožní vytvořit tým hrdinů, jejichž schopnosti se navzájem doplňují. Dále bychom chtěli vylepšit systém kořisti pro skupiny, rozšířit žebříčky o funkci sledování skupin a implementovat nové způsoby, jak by se mohli hráči účastnit akcí společně, a to je jenom začátek!
Jakmile budou tyto základy pro skupinové hraní položeny, můžeme na nich začít stavět systém PvP, který bude nabízet férovější, lukrativnější a smysluplnější herní zážitek a současně lepší matchmaking a možnosti týmového soutěžení.
S radostí vám představujeme rozšíření Písky zášti a nový systém, který představuje začátek nové éry pro hru Drakensang Online. Při vylepšování hry budeme vydatně spoléhat na vaši zpětnou vazbu, proto se zastavte na fóru nebo na naší stránce na Facebooku nebo nám pošlete Tweet, ať víme, jak by podle vás měla hra Drakensang vypadat v budoucnu!